Namnlösa bloggen

The blog formerly known as OMG! Kubuntu!, Open source, funderingar och annat

Glädje


Jag är så glad! Det visade sig bara vara bilbatteriet som felade. Nu sitter det ett annat batteri i bilen som inte gick att spänna fast, så vi kan inte köra den ändå men jag ska se om det går att ladda det första batteriet. Annars får vi köpa ett nytt batteri, och det blir ju i alla fall betydligt billigare än att behöva lämna in bilen på verkstad.

Jag har funderat lite och jag tror att jag ska installera kommande betaversion av Kubuntu Lucid Lynx när den släpps på torsdag, och då kan det kanske dyka upp en liten ”sneak peak” här på bloggen.

Kommentera

